Sivut

lauantai 22. lokakuuta 2011

No keksi nyt sitten tähänkin joku otsikko

Olin jo aiemmin aikeissa teettää tästä kuvasta canvas-taulun. En tiedä miksi. Mutta jotenkin vaan tykkään tästä. Eihän se mitenkään sovi meidän kämppään millekään seinälle koska sisustustyylini on enemmänkin huvikumpumainen kuin sellainen mihin sopisi sadepilvikuvat Loch Nessiltä (meinasin laittaa että sistustyylimme koska yhteinen asuntohan tämä on mutta ehkä uskallan väittää että jos mies saisi yksin päättää, täällä ei olisi ihan niin riemunkirjavaa). Toki muuten suoristaisin horisontin ensin.



Nyt kuitenkin ymmärrän että mun on pakko saada se sopimaan jonnekin sillä ehdottomasti haluan kirjoa siihen sadepilviä ja pisaroita! Tiedättehän, canvas-taulu on kangasta, siihen voi kirjoa!!!



Mulla on kieltämättä lähtenyt lapasesta tää harrastekirjallisuuden kahmiminen.



Siinä oli juttua neuloista ja missä tyypit niitä säilyttää. Onko tuo nyt muka kovin unusual?



Olin aina kuvitellut oman ratkaisuni olevan quirky.

Otin taannoin töissä pintasivelynäytteitä ja hokasin heti että tuon parempaa matkakoteloa neuloille ei olekaan!



Pumpulipuikon saa tuosta korkista pois siis.




Tämä blogi on aina ollut hyväntuulisuuden tyyssija mutta nykyinen jatkuva angstaus taitaa heijastua tännekin. Voin kertoa että sen PITÄISI olla ohimenevää. Vaikkakin kaiken lisäksi mulla alkaa nyt töissä loppuvuoden kestävä megastressi mutta toivon mukaan olen lietsonut itselleni paniikkia aivan turhaan ja suoriudun saamastani nakkihomm- tehtävästä kunnialla (ja paksummalla lompakolla, kjäh!).

Sainpas tuosta vielä hyvän aasinsillan liittää tämän biisin tänne, lauleskelin sitä torstaina kun olin yksin aamuvuorossa enkä ehtinyt pitään ollenkaan ruokatuntia ja ja ja... one day I will be a martyr too!


10 kommenttia:

  1. Aaaaa! Nerokasta. Nyt minäkin haluan kirjoa valokuviin!

    P.S. Voi Kummeli, kotikuntani "ylpeys". Tuokin herra tullut moneen kertaan silloisessa lähikaupassa vastaan.

    VastaaPoista
  2. Ompa mielenkiintoisen näköinen kirja! Tosin olen jo kirjonut kuviin ja vielä kaiken lisäksi pilviä ;) kuvia tulossa blogiin...

    VastaaPoista
  3. Suvi: Ja ei kun kuvia teettämään!

    Jokke: Eikä :D Mä olen monesti haaveillut kirjovani valokuviin tyypeille pipot päähän, kun olen nähnyt sellaisen jossain. En vaan koskaan ole saanut aikaiseksi. Mut nyt tosiaan haaveissa canvas-taulu! En malta oottaa sun kuvia, varmasti aivan mielettömän hienoja oot taas tehnyt! :) :)

    VastaaPoista
  4. Joo-o, joskus sitä luulee "keksineensä" jotain, mutta ei se sitten mitään kauhean omaperäistä ehkä ollutkaan. Tuollaiset mixed media -jutut ovat pyörineet mielessä jonkun aikaa, vähän yritystä on jo ollut. Canvas taulu kuulostaa aivan upealta suunnitelmalta!!

    VastaaPoista
  5. Jokke: Se on kyllä ikävää kun on oikeesti niin mahdotonta keksiä mitään täysin mullistavan omaperäistä :(

    VastaaPoista
  6. Huippubiisi! Laulesken sitä itsekin aina silloin tällöin, ihan noin niin kuin piristykseksi. Toivotan stressinvähenemistä ja paksua lompakkoa! :)

    VastaaPoista
  7. Valokuvien päälle kirjomisesta tulee mieleen Ulla Jokisalo ja ompeleensa.

    http://nokkonen.files.wordpress.com/2011/08/ullajokisalo.jpg

    http://www.pikseli.fi/lukija/03_07/pienet/kansikuva.jpg

    Vähän tuollaista rönsyilevämpää tosin :D

    VastaaPoista
  8. kylläpäs löytyi nyt ihana blogi! ja ehdoton hatunnosto tuosta kummeli-pätkästä :D

    VastaaPoista