Sivut

torstai 17. helmikuuta 2011

28 days of journaling, osa 1 näitä tuhnuisia kuvia

Maedchenmitherz-blogissa on nyt helmikuun ajan "28 days of journaling" -haaste ja osallistuin siihen koska tykkään askartelujournaloinnista mutta mulla ei riitä jaksamista väsätä sellaista ilman annettuja aiheita :D

Olen nyt tunnollisesti näprännyt noita (ja kirjoitan paskaa englantia ja useimmiten huomaan jälkikäteen kyllä miten se OLISI pitänyt kirjoittaa. Mulla on niin helvetin iso kynnys koska koko ikäni olen saanut kuulla milloin keneltäkin että se menee väärin ja siitä syystä en useimmiten edes viitsi yrittää. Virallisimpiin teksteihin käytän avio-oikolukijaani. Tämä kaikki selittely siksi ettei kukaan vaan luule että olen kuvitellut kirjoittaneeni oikein. Vedän fiilispohjalta ja angstaan sitten jälkikäteen kun tajuan mokani). Kuvat on hirmu tuhnuisia. Ajattelin kuvata joskus päivännäöllä niitä uudelleen (niin no yllättäen olen tehnyt noita aina iltaisin), mutta en jaksa. Näille on oma Flickr-ryhmä jonne olen näitä postaillut niin ei oikein viitsi enää poistaa sieltä ja lisätä parempia myöhemmin. Ärsyttää kun aina pitää selitellä.

Aloitin ensin suomeksi mutta sitten ajattelin että turhaa koska joutuisin kuitenkin kirjoittaan aina "briefly in English" joka tapauksessa.

Eli Maedchenmitherz antaa joka päivä uuden aiheen jolla sitten mennään.

































Ihan järkyttävää miten aika rientää, mun piti näitäkin postata jo ajat sitten. Maaliskuukin on käytänössä katsoen jo mennyt.

17 kommenttia:

  1. Mitä,o nko jo maaliskuu! Hienoja sivuja, olisipa mullakin noin nätti käsiala :)

    t.sieni

    VastaaPoista
  2. ihana postaus, ja vähänko ihanan näkönen tuo teiän uus kämppä!

    VastaaPoista
  3. Sieni: Ei vielä tietenkään, mutta kä'ytännössä sekin on jo mennyt.

    Ruu: Kiitti :)

    VastaaPoista
  4. Ihana haaste! :) Mulla on joku 30 journalia kaapissa, mutta nyt en jaksa täytellä enää samaan tahtiin kuin muutamia vuosia sitten.

    Ja ihana iso kämppä! Jee saat askarteluhuoneen. :)

    VastaaPoista
  5. Petra Ilona: Meillä on edelleen vähän auki että mikä siitä neljännestä huoneesta tulee, en voi sitä kokonaan omia askarteluhuoneeksi mutta se on varmaa että askartelunurkkaus ainakin ;) Tai että ompelukone ja saumuri saavat olla esillä koko ajan ja muutkin tilpehöörit :)

    VastaaPoista
  6. Rakennatteko te?
    Raksablogiraksablogiraksablogi!

    Tai remonttiblogi, ihan kumpi projekti teillä vain on menossa. :)

    VastaaPoista
  7. Mrs. Marple: Ei rakenneta xD Mutta vähän rempataan, lähinnä maalataan/tapetoidaan.

    VastaaPoista
  8. Ihanaa Norsis! Mä haluun kans tehä jonkun samanlaisen. Oon joskus miettiny et pitäisköhän tulostaa vanhat Livejournal-entryt ja blogi-entryt ja tehä niistä joku leikekirja itelleni muistoks, kun mul ei oo mitään päiväkirjoja ees lapsuuden jälkeen...

    VastaaPoista
  9. Peps: Oon miettinyt vähän samaa mut toisaalta, niitä ois niin perhanan paljon.

    VastaaPoista
  10. Oi tää on kiva idea! Harmi etten ite sais varmaan ikinä moista aikaiseksi. :P

    VastaaPoista
  11. Gesi: saa paremmin aikaiseksi kun kyseessä on tietyn ajanjakson aikana tehtävä juttu :)

    VastaaPoista
  12. Kiva haaste ja ihania sivuja! Sulla on mielettömän nätti (ja vähän söpökin) käsiala, sopii noihin ku nenä päähän. :)

    VastaaPoista
  13. Asunnon pohjapiirros=välitön kadekohtaus, vaatehuone!!! Ja ihana postaus muutenkin :)

    VastaaPoista
  14. Jose: Kiitos :) :) Mun sisko on aina sanonut mun käsialaa sorkkakäsialaksi, mukavaa että joku joskus kehuu ;D Heh. No joo, ite tykkään kyllä käsialastani myös, tietysti kiireessä kun kirjoittaa niin se menee ihan kauheaksi 8D

    kzzkzz: :)

    Salka: Vaatehuone on kyllä aivan mieletöntä! En uskonut että koskaan löydetään kämppää joka on sekä kiva että vaatehuoneellinen :D

    VastaaPoista
  15. It´s nothing wrong with your english :). Oon himona imenyt sun postauksia, ja nyt kun kaikki jakelevat jotain ihme tunnustuksia (joista en ymmärrä mitään enkä osaa kunnolla edes linkittää), niin mä ainakin annan sulle mun epävirallisen tunnustuksen!
    Hulvattoman hauskasta, elämänmakuisesta ja konstailemattoman rehellisestä mustan huumorin sävyttämästä blogista. Osaat nauraa itsellesi, ja se on tärkeä taito. Rakastan särmää ja sarkasmia, joita sun jutuissa on. Tää journal-juttu on niiiin hauska ja hellyttävä...
    Kiitos ja iso käsi!

    VastaaPoista
  16. Pikkupaju: Oi ihanaa saada tällaisia kommentteja, kiitos! :') Kiitos tuhannesti! :) :) :)

    VastaaPoista