Sivut

sunnuntai 9. elokuuta 2009

I-junareili

Nyt on sitten reilattu M-junan lisäksi myös I-junan reitti. Tosin reissumme kesti niin myöhälle ettei I-juna enää kulkenut, joten Pasila-Helsinki -väli piti mennä N-junalla :D

Mun piti laittaa enemmänkin neulegraffiteja tällä reissulla, mutta yhteen se saldo sitten kuitenkin jäi. Tämä löytyy Käpylästä jostain sieltä kallioilta missä oli tykki.







Reittiin siis kuului:
Tikkurila
Puistola
Tapanila
Malmi
Pukinmäki
Oulunkylä
Käpylä
Pasila
Helsinki

Muutama kuva matkan varrelta:












7 kommenttia:

  1. Ihana tykkineulegraffiti.:) Kui pitkä toi oikein on?:O

    Toi leimausjuttu on kyl hauska, miksen ikinä hoksaa noita koppeja?:D

    VastaaPoista
  2. Ei se mitenkään ÄLYTTÖMÄN pitkä mutta keskivertoa pidempi. Varmaan joku puoli metriä. Mun mielestä se on kans hieno ja sopii tuohon, ei aina niitä kaiteita ja pylväitä x)

    Leimaaminen on kyllä hauskaa :D Pitäis leimata useammin kaikkea mahdollista junissa xD Siinähän se on leimauslaite joka eteisessä junassa :]

    VastaaPoista
  3. Komea tuo Taivaskallion tykkineulegraffiti!

    Aivan ihana tuo Pukinmäen aseman palloreikäkuva! Kerrassaan mainio idea!

    Bluesea

    VastaaPoista
  4. Tunnistin Puksun aseman, jee! :D

    VastaaPoista
  5. Saksi-Sadie/Bluesea: Kiitos :) Hih, mä en tosiaan ollut ennen käynyt Pukinmäen asemalla ja yksi matkakumppani sitten etukäteen kertoi, että siellä asemalla on sitten sellaisia juttuja, joista mä innostun varmasti. Ja kun tajusin ne reiät niin olin ihan himskatin innoissani :D :D :D

    SViU: :)

    VastaaPoista
  6. Hei!
    Välitän blogiini tulleen viestin tapahtumasta, jossa voisi neuloa graffiteja yhdessä. Tapahtuman järjestäjän yhteystiedot saa halutessaan minulta.
    T:Mari, Knittag

    "Hei!
    Olen törmännyt tähän "villitykseen" eilen illalla ensimmäisen kerran. Suunnittelemme Humppilaan 4.9. taiteiden yötä ja eilisessä ideapalaverissa eräs opettaja toi lehtileikkeen Forssan lehdestä, jossa kerrottiin sinusta Mari. Nyt olen hulluna kaivanut lisää tietoa tästä jutusta. Minäkin lukeudun niihin ihmisiin, joista on hauskaa neuloa ja virkata, mutta aika/hermot ei riitä mihinkään suuritöiseen :) Tämähän olisi minun juttuni! Joka tapauksessa päätimme ottaa yhdeksi taiteiden yön ohjelmaksi neulegraffitien tekemisen. Eli Juhlatalon takapihalla on nuori koivikko, joka olisi tarkoitus "pukea" talviasuun... Mitä kautta minun kannattaisi teille pidempään asiaa harrastaneille asiasta infota? Tässä olisi tapahtuma, johon olisi kohtuullinen ajomatka kaikkialta Etelä-Suomesta (alle sata km Tampereelta ja Turusta ja vähän reilu sata Hesasta ja Porista)"

    VastaaPoista
  7. Kiitos informaatiosta, pistetään korvan taakse! :) Hirmusti houkuttaisi mutta Humppila arveluttaa koska en omista autoa :D

    VastaaPoista