Sivut

torstai 31. heinäkuuta 2008

PSK kaupunni

Hei, oon elossa :D Vaikka näpertelyt on jäänyt nyt hieman vähemmälle. Oon muka askarrellut hääkutsuja, vaikka oikeesti en ole jaksanut tehdä niitä XO

Mutta viime viikonloppuna oli Oulussa. Rakastan Oulua :) Opiskelin siellä kaksi vuotta ennen pk-seudulle siirtymistä ja siellä tapasin myös mieheni.

Oulussa on tuo legendaarinen Paska Kaupunni -graffitti. Mitä se nyt on pari kymmentä (?) vuotta ollut siinä samassa paikassa ja aina jos se maalataan umpeen, joku tulee ja kirjoittaa sen uudelleen.



Ja sitten siihen perustettiin saman niminen baari :D Mikä osoittaa mun mielestä aivan loistavaa huumorintajua. Ja muutenkin juurikin sellaista Oulu-henkeä, mitä mun on niin ikävä. Ja kun baari on vielä raskaamman musiikin yksilö, niin sitä parempi! Tykkään! Ja hyvää makua osoittaa myös Laanaoja-niminen drinkki, joka on semmonen paskanvihreän värinen. Aivan kuten se itse Laanaojakin, mikä keskustan halki "virtaa" :D



Ja olen haaveillut niiden t-paidasta! Nyt ostettiin miehen kanssa molemmille samanlaiset :) Ja koska se niiden ladyfit-malli oli sellainen, että mun napa vilkkuisi siitä niin ostin minäkin tuon miehekkäämmän mallin ja ompelin siitä sitten Terhi-fit -version. Tuossa logossa on sitten Oulun tuomiokirkko ihan tunnistettavissa.

Siis nuo hihat on niin järkyttäviä!



Reilulla kädellä sit vaan hihaa lyhyemmäksi ja kapeammaksi. Ei siitä kyllä oikein hyvää edes tullut. Pitäisi jotkut tissilaskokset tehdä :D Kun se hiha vaan tulee niin huonoon kohtaan, jää semmoset kainalopussit. Mutta joo, kelpaa mulle tuollaisena! :)



Kuvat aika epäedustavia, mutta hovikuvaajani ei jaksa ottaa montaa otosta X)

4 kommenttia:

  1. Hovikuvaajat aina välillä lakkoilevat..kaikista kivointa on se, kun nakitat toisen ottamaan kuvia, joista kaikki ovat epäonnistuneita :O Ja pyydät myöhemmin ottamaan kuvia uudestaan. Joista ehkä yksi on hyvä. Siitä lähtien olen saanut olla yksin kameran kanssa..:)

    VastaaPoista
  2. Jep. Tai pyytää ottaan kuvia, ne on hirveitä ja joutuu sit ottaan kuitenkin ite ne, mitkä julkaisee XD Ei paljoa varmaan kohota hovikuvaajan motivaatiota :D

    VastaaPoista
  3. tuntuu et kaikki aina haukkuu oulua, joten kiitos tästä:) tämä on hyvä paikka asua ja kyllä täällä huumori kukkii:D
    kuvista: minä en kuvaa tai kuvauta vaatteitani ollenkaan itseni päällä, vaan nuken tai vaatepuun päällä..saa hyvät kuvat (?) ja ei tarvii muita vaivata.. eikä varsinkaan tarvitse koittaa näyttää järkevältä (hyvältä) kuvissa:D pitäis meikata ja tukkaakin kai laittaa..ei sitä sellaasta jaksa ku ehkä kerran kuussa;)

    VastaaPoista
  4. Oulu on ihana :) Kuka sitä voi haukkua, en tajuu!

    Olisipa nukke tms mutta ei auta kuin tyytyä ittensä kuvaamiseen :P Meikata ei kyl jaksa eikä tukkaa laittaa joten nää on sit aina vähän mitä on :P

    VastaaPoista