Sivut

tiistai 24. joulukuuta 2013

Marimekkojoulukalenteri, päivä 24

Toimi


Lempparein, paras, ihanin! Toimi-kassi jonka ostin raskaana ollessani vaikka se maksoi enemmän kuin ensimmäisen vuokrakämppäni vuokra. Ajattelin satsata kun vielä olin töissä ja rahoissani ja voisin vielä kerrankin ostaa jotain kallista itselleni eikä vaan lapselle. Jälkikäteen ajatellen olin tavallaan oikeassa, tavallaan en. Olen nimittäin ostellut kalliita asioita tämän jälkeenkin. Mutta tämä oli ehdottomasti parhaita ostoksia ikinä. On ihan mun näköinen ja tosi tosi kiva! Ainoa miinus että se on hurjan painava! Ja sen saa pakattua aivan äärimmillään ollessaan TODELLA painavaksi!

Mutta tämä Marimekkokalenteri oli nyt tässä. Hyvää joulua kaikille!

10 kommenttia:

  1. Tää oli kiva kalenteri, kiitos ja Hyvää Joulua!

    VastaaPoista
  2. Tää joulukalenteri oli tosi kiva :) Hyvää joulua sinulle ja perheellesi!

    VastaaPoista
  3. Aivan ihana joulukalenteri. Itsellä saisi varmaan samalla idealla IKEA joulukalenterin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ja joo, mäkin saisin vaikka Ikea-kalenterin helposti, moneksikin vuodeksi :D :D

      Poista
  4. Heiiiii, miten hauskaa kun löysin tänne! Kuules, juuri maanantaina ostin tämän LAUKUN!!
    Yksi tällainen löytyi mulle etsintöjen jälkeen tehtaanmyymälästä ja tämä on herkkujen herkku! Oli pakko postailla omaan pääosin omeplublogiinikin kuvia, käyhän kurkkaamassa jos kiinnostuit.
    Mutta pääasia, tämä laukku on huikia! :D
    (Ja miten löysin tänne.. Googlen kuvahaulla, kun etsin kuvia laukusta ja muita siitä fiilistelijöitä, ihanaa kun löytyi!) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo totta, mä oikeesti tyyliin just viime viikolla löysin sun blogin, en oo tainnu ehtiä vielä kommentoida mitään. Mut joo, toi laukku on ihanin koskaan!!! Aivan mielettömän hieno! Pari kertaa on Marimekon myyjät kommentoineet kun olen käynyt kaupassa tuo kassi olalla että harvoin näkee että joku kassi sopii jonkun tyyliin niin täydellisesti :D Mä stailaan varmaan huomaamatta itteeni Toimi-kassiin mätsääväksi xD

      Poista