Sivut

maanantai 21. lokakuuta 2013

Satunnaisia lisätilkkuja, osa 3

Vuoden kestänyt Satunnaisia sankareita -mysteerineuletakkiprojekti lähenee loppuaan ja seuraavassa Kotoliving-numerossa pitäisi (viimein) olla kokoamisohje, millainen takki tilkuista sitten tulee. Kuten olen aiemmin selittänytkin, olen tehnyt osan tilkuista omasta päästäni koska kaikki annetut ohjeet eivät ole miellyttäneet silmääni. Jossain vaiheessa tajusin että hyvin pian varmaan puolet alkaa jo oleen niitä epävirallisia lisätilkkuja mutta en kuitenkaan luovuttanut. Ei mulla edelleenkään ole ihan kaikkia tarvittavia tilkkuja kasassa mutta eipä niitä nyt samalla sekunnilla tarvi ollakaan kun lehti kauppoihin ilmestyy. Edelleen on olemassa riski että takki on ihan scheisse ja mulle jää säkillinen neuletilkkuja käteen.

Tässä jotain nyt taas, joku taisi olla sellainenkin että myöhemmin tuli hyvin vastaavanlainen malli varsinaisiin ohjeisiinkin. Olen jo vähän harkinnut sitäkin että virkkaan osan tilkuista.






Ajan saatossa näiden tilkkujen myötä oli jäänyt myös melkoinen kasa pieniä jämänöttösiä joista ei riittänyt tilkuksi asti. Niistä neuloin kokoa 46 olevat sukat, tuli aika hienot!

14 kommenttia:

  1. Aivan mahtavia kaikki! Odotan lopputulosta suurella mielenkiinnolla.

    VastaaPoista
  2. Dont worry! Jos ei tule takkia, tulee ...täkki, tilkkutäkki! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muuten joo mutta mä en oikeestaan tarvitse sellaista täkkiä :D

      Poista
  3. Vautsi. Jos takki on scheisse, niin onpahan kumminkin ainakin hienot sukat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sukat on kyl hienot, mutta enpä niitä kauaa tässä kerkeä ihasteleen kun lähetän ne eteenpäin.

      Poista
  4. Äh, sehän tässä parasta onkin, että vaikka se takin malli olisi ihan kaamee, sä modifioisit sen superupeaksi!

    VastaaPoista
  5. Muakin jännittää että millanen siitä takista tulee :D Oon varma, että tosi hieno! Onhan se sun tekemä ja kaikkee.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan kovasti että tulisi hieno! :) Täytynee jo valmiiksi googletella että millasia takkeja tilkusta saisi tehtyä jos annettu malli onkin kauhee.

      Poista
  6. Odotan innolla ''Pakollinen joulu''-blogille jatkoa myös tänä vuonna! Tai toivottavasti jatkatte kirjoittamista, monet hyvät naurut sain sitä lukiessani! ;) Olisi mahtavaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viime vuonna jäbä makoili lattialla huovan päällä ja mä pystyin askarteleen päivät pitkät vessapaperirullista olkipukkeja ja muuta vastaavaa. Nyt tuo taapero on mussa 100 % kiinni kaiken heräilläoloaikansa ja öisin mulla on sitten niin paljon kaikkia projekteja että saas nähdä...

      Poista
  7. Somia tilkkuja, etköhän niille jotain kivaa keksi, jos takkiohje ei nappaa. Ja sukat, saaja on kyllä onnekas!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sukat menee hyväntekeväisyyteen, toivottavasti tuleva omistaja tykkää! :)

      Poista