Sivut

perjantai 16. marraskuuta 2012

bambua

Sohvannurkassa on joulupukin pajan sivutoimipiste. Don't ask koska osa mahdollisista lahjojen saajista lukee tätä.



Koska näyttää siltä että ehdin tekeen vielä ainakin yhden jutun, piti äkkiä hommata lankaa! (Tuo edellinen kuva otettu vain siksi ettei seuraava kuva näyttäisi yksinäiseltä) Olin aiemmin ostanut Be Sweetin bambulankaa ja tehnyt siitä projektia jonka purin valehtelematta ainakin 13 kertaa. KYLLÄ! En olisi ikinä uskonut moiseen kärsivällisyyteen mutta halusin sen jutun tehdä valmiiksi ja virheet paistoivat ihan liikaa läpi. No, pointtihan oli se että jos joku lanka pysyy hyvännäköisenä vielä noin monen purkamisen jälkeen niin sen täytyy olla hyvää! Niinpä klikkasin itseni taas La Mimmiitan lankakauppaan ja tässä puolet ostoksista :)


Tänä viikonloppuna voi tilata ilman postikuluja koska siellä vietetään varjomessuja Tampereen kässämessujen aikaan. Itse siis olin hätähousu ja olin ehtinyt tilaan jo ennen sitä mutta ihana lankakauppias oli laittanut mulle lohdutukseksi silmukkamerkkejä pakettiin mukaan :)

Mutta nyt pitänee taas hetkeksi keskeyttää neulominen ja netissä istuminen, pikkujäbällä on niin meno päällä että se kaivannee nyt jotakuta heitteleen (vierittämään) hänelle palloa :D

12 kommenttia:

  1. Vielä voit säilyttää tekeleitä sohvalla.. mutta ootappa vaan. Tulee vielä päivä kun puikoista on tullu rumpupalikat ja silmukat juoksentelee yksikseen. :)

    VastaaPoista
  2. Mulla on jouluvalmisteluihin vallattu nojatuoli ja runsaasti lattia tilaa ympäriltä...keittiön 2 metrinen pöytä on ompelupaja...kodikasta!
    Enkä siivoo välillä pois,hulluksi siinä tulis jos ees taas raijais kamoja!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tarvisin kipeesti mun ompelukonetta myös mutta ompeluhuoneeseen tarvisi ensin raivata polku ja sitten löytää se kone sieltä kaiken roinan alta.

      Poista
    2. Lasten lumilapio on oiva väline polkujen tekemiseen :) Meillä lelutkin sillä lapioidaan tai tehään sitten vaan polkuja...

      Poista
    3. Pitääkin laittaa tuo vinkki korvan taakse :D Mä sain nyt siivottua tuon ompeluhuoneen kun mun oisi pitänyt siivota se joka tapauksessa parin viikon päästä kun tulee yövieraita ja se toimii siis myös vierashuoneena joten sain siivousinspiksen kun olin täällä ensin voivotellut asiaa ja sitten pohtinut että jos siivoon jo nyt, voin myös käyttää sitä huonetta :D

      Poista
  3. Pitihän mun jotain keksiä, kun itse olisin ainakin samassa tilanteessa harmitellut tarjouksen missaamista. Kun mä oon niin kiltti... :D

    VastaaPoista
  4. Kolmetoista kertaa, voi ei :D No, onneks kuitenkin valmistui :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli jotenkin niin hankala purkaa niin että sais silmukat vielä tallelle niin purin sit aina koko tekeleen :D Mutt siitä tuli kyllä kertakaikkisen UPEA! Ja nyt uskallan lähestyä muitakin pitsiohjeita kun on niin voittajafiilis :D

      Poista
  5. Ooh pitsineule, ihana! Voi kun itselläkin joskus riittäisi kärsivällisyys. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa aloittaa sellaisella missä sama kuvio toistuu joka kerroksella. Niissä ei tee niin helposti mokia ihan koko aikaa. Itse siis oon pitsien kanssa aika onneton ja niitä on vielä niin turkasen hankala purkaakin! Mutta kyllä tää tästä! :)

      Poista