Sivut

keskiviikko 9. marraskuuta 2011

Leikekirjaan täytettä 8D

Vähän kesti että sain sen Kalevan liitteen käsiini, jossa oli neulegraffitijuttu johon mua haastateltiin. Mulle lähetettiin väärä lehti ja en sitten jaksanut alkaa riehuun siitä vaan otin ohjat omiin käsiini, tai siis pakotin mieheni kerjään joltain Oulu-tutultaan sen :D

Lehdessä tosiaan on kuva jossa sovitan neulegraffitia eri tolppaan kuin minne se lopulta sitten päätyi. Jos joku ihmettelee... Mutta siinä kuvassa oon karseen näköinen (eli varmaan sen näköinen miltä yleensä näytän) joten en sitä tähän laita, haha. Ja sit se toinen kuva joka olikin jo siinä aiemmassa merkinnässä.




(Huom, itse en pidä itseäni taitelijana vaan neulomiseen hurahtaneena insinöörinä, vaikka toki neulegraffitit katutaiteeksi luokittelenkin, mut mä oon vaan tavis harrastelija.)









Tää oli kyllä hienoo :)

16 kommenttia:

  1. sisälukutaito kunniaan, ihmettelin ensin että mitä ihmeen viini kanoja, kunnes pieni lamppu syttyi :D

    VastaaPoista
  2. Ruu: Olin seurustellut 4 vuotta mieheni kanssa ennen kuin itse tajusin että sukunimen voi tavuttaa väärin. Yleensä kaikki hokaa sen HETI, mä olin niin rakastunut 8) Mut joo, nyt se on minunkin nimi ollut jo useamman vuoden ja näillä mennään mitä on. Viini on hyvää ja kanatkin ihan jees, mikäs tässä :D

    VastaaPoista
  3. Lisäksi tyttönimeni oli mäki-loppuinen joten sekin vähän syö naista että nimi vaihtuu mäestä ojaksi :D

    VastaaPoista
  4. Pakko kysyy et kuka teki ton jutun? Saara?

    VastaaPoista
  5. KristiinaS: :)

    Oi mutsi mutsi: Saara Kärki. Sori, nimi ei näkynyt tuossa kun en halunnut kaikki osia jutusta julkaista täällä kun siitä käy ilmi arkeeni liittyviä asioita joista en ole blogissani puhunut.

    VastaaPoista
  6. oli hieno! minäkin löysin jutun lopulta sielä liiteosasta. :)

    VastaaPoista
  7. Hyvä juttu! :) Kivaan tyyliin kirjoitettu.

    Googlailin tässä huvikseni neulegraffiteja ja löysin tämmöisen. :)

    http://m.omakaupunki.fi/vantaa/uutiset/lampoa_kaukolammolle/

    VastaaPoista
  8. Sisko: Juu, oon bongannu noita kans, ei meinaan ollu eka kuva noista toi :D On kyllä kovasti jo haalistunut kun täs yks päivä tuosta ohi kävelin :/

    VastaaPoista
  9. Ihana blogilöytö tämä! Klikkasin itseni tänne Blogilistalta ja taisin jäädä koukkuun. Viinikanat minullakin pisti silmään... ;D

    VastaaPoista
  10. Liiolii: Tervetuloa koukkuun jäänyt! :) Mukavaa että löysit! :)

    VastaaPoista
  11. facebookissa on ryhmä suomalaisille graffiteille https://www.facebook.com/pages/Neulegraffitit-Urban-knitting-Yarn-bombing-Finland/251588614903544

    VastaaPoista
  12. Tervepä!

    Tiesitkö, että Viinikanoja, ainakin yksi sellainen, virtaa Tampereella? Tuossa reilun sadan metrin päässä. Haisee kesällä pahalle :)

    Tippi

    VastaaPoista
  13. tippi: Enpä tiennyt! Toivon mukaan mä haisen paremmalta kuin se oja :/

    VastaaPoista
  14. hieno idea nämä graffitit tein muutaman virkkaamalla joihin tein myös tekstin virkaten täytyy odotella mitä kylältä kuuluu kunhan saan ne paikoilleen !tää on sen verran pieni paikka et varmaan tulee sanomista suuntaan jos toiseenkin !kiitokset ihanista sivuista ynnä tv ohjelmsta !

    VastaaPoista