Sivut

sunnuntai 23. toukokuuta 2010

Kallio kukki

Eilen oli viimeinen päivä Kallio kukkii -festivaalia ja niinhän siinä kävi että sääjumalat päättivät keskeyttää virkkaussession antamalla niin paljon vettä että kesken jäi väkisinkin (vaikka olinkn uhonnut Falinelle (joka siis oli paikalla myös) neulovani sen kolme tuntia vaikka sataisi lunta). Tässä nyt kuitenkin muutama kuva. Tosiaan, graffitit ovat portaissa koko kesän joten käykäähän ihmeessä katsomassa jos sielläpäin liikutte :)

Karsea ilme ja silmärypyt -Norsis mutta tässä näkyy in action Ikomilta saamani lankarullakoru :)

Kallio kukkii festival 100522


Ja sitten muita kuvia!

Kallio kukkii festival 100522

Kallio kukkii festival 100522

Kallio kukkii festival 100522

Kallio kukkii festival 100522

Kallio kukkii festival 100522

Teos on ehkä mahdoton kuvata kokonaisuudessaan ja se on täynnä upeita yksityiskohtia. Se pitää nähdä livenä :)

Änkeen nyt tähän samaan merkintään perjantailta kun olin AnneVeen kanssa More to Loven pirskeissä ja mulla oli SE mekko päällä joten nyt näkee senkin sitten in action kun en jaksa panostaa sellaisiin "tällainen tästä nyt tuli" -kuviin erikseen.


11 kommenttia:

  1. Mitä hittoo, onks mun neulegraffiti pöllitty, ku en näe sitä tossa kuvassa?? Hei voisin taas lainata sulta kuvaa omaan blogiini, siis sen toisen. Ku jostain syystä mun kamerassa oli ihan pölöt ilmeet meillä molemmilla!

    VastaaPoista
  2. AnneVee: Mun mielestä se sun graffiti on ton kuvan laidasta vielä oikeellee eli se ei vaan näy tuossa, oli se vielä paikoillaan :) Ja joo, lainaa vaan :)

    VastaaPoista
  3. Haha, mä oon nyt jäänyt koukkuun sun ostoslistapostauksiin :) bongailen niitä välillä töissäkin kun ihmiset unohtaa niitä kassalle. Niissä on vaan jotain hellyyttävää :)

    VastaaPoista
  4. Eiku niinpäs onkin! Muistelin kiinnittäneeni sen tuon bannerin alareunaan, mut oliki reunemmassa. Huh, meinas jo raivo hiipiä!

    VastaaPoista
  5. Sarakissa: mulla on jonkun verran esittelemättömiäkin ostoslistoja koska en ole saanut aikaiseksi. Mutta tuo oli niin hellyyttävä että piti heti jakaa :D

    AnneVee: Juu, reunemmassa oli. TOISTAISEKSI ei kait ole mitään pöllitty.

    VastaaPoista
  6. Onpa hieno kaulakoru :D
    Se muuten sopii sulle tosi hyvin, kiva että pääsi hyvään kotiin! Myös tuo hiusjuttu on ihana...

    VastaaPoista
  7. Jee, kyllä mun nyt kelpaa istua tuolla ja pälyillä Hesarilla kulkevia ihmisiä. Kiitti hei :P

    VastaaPoista
  8. Inari: Se on ihan älyttömän hieno! Tykkään siitä aivan tositosi paljon! Joten kiitos :)

    Peps: Ole hyvä :D Täytyy varmaan itsekin tässä kesän mittaan koittaa tehdä visiittejä Kallioon ja käydä tsekkaamassa graffiteja :)

    VastaaPoista
  9. Olisko mahdollista saada esim. Töölönrannan penkkeihin puistojenmiesten urheilujuomille neulegraffittipussukoita.
    Ihan vaikka älä lyö lyötyä päivän merkeissä. ;)

    VastaaPoista
  10. Pyykinpesuaine. Samaa ku himas.

    VastaaPoista
  11. Anonyymi1: Sä voit tehdä sellaisia :)

    Anonyymi2: Niinpä! :D

    Sanna: Hih, kiitos :D Ja ei siinä, muodokashan mä oon :D

    VastaaPoista