Sivut

keskiviikko 5. elokuuta 2009

Värkkäilijäperhe

Heh, yleensä meidän ruokapöytä näyttää about tuolta MUN jäljiltä. Tällä kertaa kuitenkin mies asialla kun jotain värkkäilee kitaroittensa kanssa. Mä halusin kuitenkin ommella joten nostin saumurin lattialle, käyhän se niinkin. Askartelukaappien ovet tietysti levällään kun aina tarttee jotain. Sellaista se. Kun saa inspiraation, pitää toimia! Siivota ehtii sitten myöhemminkin 8D



Huomatkaa akkuporakone! (uusi) :D Nyt mäkin pääsen poraileen kaikkea kivaa, jeij! :)

Mä yritin väistää etten näy kuvassa kun luulin mieheni kuvaavan vain pöytää.

8 kommenttia:

  1. Hih, tutulta näyttää, samanlainen olotila vallitsee meidänkin asunnossa :D Ja he, pitäis vielä varmaan ehtiä siivota ennen lomalle karkaamista..yesh!

    VastaaPoista
  2. Täällä ehti mies jo raivata pöydän tyhjäksi, kas kummaa mun ompelukoneella valloittamani sohvapöytä on nyt sitten ihan sekaisin vaikka en varmaan tänään enempää aio ommellakaan, hups :D

    VastaaPoista
  3. Haha huippu puuhamaja :D En uskaltaisi kyllä itse asua kaikkien saumureiden ja minkälie kanssa, kun olen niin rähmäkäpylä. Ompelisin varmasti sormeni toisiinsa ja muuta kivaa :D

    VastaaPoista
  4. Mäkin olen vähän sellainen soheltaja että pelottaa sahat, porakoneet ja pikaliimat. Saumurin kanssa tulen kyllä juttuun hyvin, jopa lattialla :D

    VastaaPoista
  5. Totta, siivota ehtii myöhemminkin. Se on toimittava kun inspiraatio iskee...

    VastaaPoista
  6. Niinpä! Nätin hameen sain tehtyä (pitäisi kuvata tänne!) ja tänään jopa vihdoin siivottua :)

    VastaaPoista
  7. Ilmiselvä asennuskaljakin pöydällä! :)

    VastaaPoista
  8. Temuri: Ei hitto, niin muuten näyttää olevankin XD

    VastaaPoista